Vandaag, vrijdag 30 september, ben ik de hele dag afwezig ivm ziekenhuisbezoek met mijn moeder. Bestellingen die vandaag of dit weekend worden geplaatst, worden maandag verzonden.

Natuurlijk wil iedereen dat zijn pakketjes zo snel én goedkoop mogelijk verzonden worden. Dat wil ik zelf ook als ik online bestel! En ik doe mijn uiterste best daarvoor, maar ik ben een eenmansbedrijf mét een gezin, mantelzorger én doe vrijwilligerswerk … en dat brengt ook wat beperkingen met zich mee.

Ik verzend uiterlijk de eerste werkdag na ontvangst van de bestelling.
Tenzij het een gepersonaliseerd product betreft (met datum, initialen of namen), in dat geval staat de levertijd in de tekst.

In de meeste gevallen geldt: vandaag besteld voor 13.00 uur = vandaag verzonden. Maar ik ben ook wel eens een dag op pad (op zoek naar bijzondere vintage vondsten bijvoorbeeld!) of er kan iets zijn met één van mijn kinderen of mijn moeder waardoor ik niet aanwezig ben. 

Heeft het spoed? Neem even contact op via email, telefoon of whatsapp en ik kan je direct laten weten of het nog gaat lukken vandaag!

Vertragingen bij PostNL

Vanaf het moment dat corona zijn intrede deed, is het aantal internetbestellingen explosief gestegen en PostNL heeft de grootste moeite om deze drukte bij te houden. Ik kan dus helaas niet beloven dat als het vandaag verzonden wordt, het ook morgen bezorgt wordt. Ik kan alleen maar beloven dat ik het zo snel mogelijk op de post doe. En dat ik heel hard met jou meeduim dat het snel bezorgt wordt!

Verzendkosten

Ik reken voor alle pakketjes hetzelfde tarief van 2,95 euro verzendkosten (in Nederland). Ook wanneer het met brievenbuspost met track&trace verzonden wordt, of met pakketpost.

Ik verzend in de meeste gevallen met gewone post, hier ontvang je dus geen Track&Trace van. Heeft het pakketje een hogere waarde (boven 25 euro) dan verzend ik altijd met Track&Trace.

Ik verzend met PostNL omdat -ondanks hun problemen- ze toch het meest constant zijn in hun service en netjes omgaan met de pakjes.

Meer informatie over verzenden, retourneren, en dergelijke vind je in de Algemene Voorwaarden.

Vragen? Stuur een mailtje of whatsappje of bel, en je krijgt zo snel -en eerlijk- mogelijk een antwoord!